Levering & Retouren

Free Delivery

GRATIS BEZORGING

Levering is GRATIS voor alle bestellingen van meer dan £35€40*

Fast Despatch

SNELLE VERZENDING

Binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt en naar u verzonden*

Easy Returns

EENVOUDIGE RETOUREN

We zijn blij om producten te vervangen of terug te betalen*

LEVERING

Onze standaard bezorgservice in het VK

Onze standaard bezorgservice in het VK
Levering is beschikbaar voor alle postcodes op het vasteland in Engeland en Wales
Zonale kosten zijn van toepassing op items die naar de Schotse Hooglanden en Eilanden gaan. Dit is afhankelijk van het aantal dozen en het gewicht van elke doos. Stuur ons bij vragen rechtstreeks een e-mail naar enquiries@naturopetfoods.com

  • Helaas kan onze koeriersdienst niet in Inverness afleveren. Onze excuses voor het ongemak.
Totale uitgavenBezorgkostenGeschatte levertijd
Besteed meer dan £35€40GRATISLevering binnen 2 - 3 werkdagen (excl. feestdagen en feestdagen).
Besteed minder dan £35€40£7.50€8.25Levering binnen 2 - 3 werkdagen (excl. feestdagen en feestdagen).

Verzend- en bezorgtijde

  • Bestellingen worden binnen 2 tot 3 werkdagen (uitgezonderd feestdagen en feestdagen) verwerkt en naar u verzonden.
    Tijden en data die door ons voor levering zijn opgegeven, zijn slechts een schatting en er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor enig verlies dat wordt geleden of veroorzaakt door te late levering of niet-levering.
    Als ons koeriersbedrijf heeft geprobeerd uw pakket af te leveren en uw pakket vervolgens aan ons is geretourneerd, kunnen we uw pakket helaas niet gratis opnieuw verzenden. In het geval dat uw oorspronkelijke bestelling gratis is verzonden, worden er ook bezorgkosten in rekening gebracht voor het opnieuw verzenden van uw pakket. Verzendkosten dienen vooraf door de klant te worden betaald voordat een geretourneerde bestelling kan worden verzonden.
    U kunt overwegen om uw pakket op uw werkplek te laten bezorgen als de kans bestaat dat u tijdens de aangegeven bezorgtijden niet op het afleveradres bent.

Internationale bestellingen

  • We kunnen de meeste goederen naar sommige internationale locaties verzenden, maar aangezien de bezorgkosten sterk variëren, moeten we u een specifieke prijsopgave voor levering geven (op basis van de goederen die u wilt bestellen en uw locatie). Stuur ons een e-mail rechtstreeks met eventuele vragen over internationale verzendkosten naar customercare@naturopetfoods.com

RETOUR ZENDINGEN

Naturo retour- en restitutiebeleid

Bij Naturo doen we er alles aan om u de best mogelijke producten, prijzen en diensten te bieden. Als een product dat bij Naturopetfoods.com is gekocht, defect of beschadigd blijkt te zijn tijdens het transport, regelen we graag een terugbetaling of vervanging van het product. Wanneer u een claim indient voor beschadigde artikelen, zorg er dan voor dat de beschadigde goederen en verpakking in de staat worden gehouden waarin ze zich bevonden bij levering voor het geval inspectie nodig is. Bewaar het pakket op het afleveradres en stuur het niet terug naar Naturo. Wanneer een schade-inspectie nodig is voor bederfelijke goederen, neem dan een foto van het tijdstip van aankomst en bewaar deze voor inspectie. Beschadigde retourzendingen moeten binnen 48 uur worden gemeld aan naturopetfoods.com. Geef ons alstublieft de houdbaarheidsdatum en het batchcodenummer samen met uw bestelreferentienummer wanneer u contact met ons opneemt.

Alle andere retourzendingen dienen binnen 14 dagen na levering van het product aan naturopetfoods.com te worden gemeld. Alle andere productretouren moeten ongeopend en vrij van schade worden geretourneerd. De verzendkosten voor alle andere retourzendingen zijn voor rekening van de klant.